...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Saturday, April 15, 2017

Jambatan langit KLCC Edisi Ketiga

Al salam alaykum

Edisi kali ketiga, dgn bayaran RM 30.00 termasuk GST. 

Gambar tidak mengikut urutan. Ntah apa jadi dgn blogger ni. 

 

Aku beli awal. Waktu 10.15 pagi. 

 
Cuaca baik Alhamdulillah. Kelihatan bangunan pejabat aku skrg. 


 
Masjid Asyyakirin di kejauhan

 
Takde warna warni kehidupan



 
Dayang Kay Firuz

 
Mana rumah biru di Kampung Baru yg glamer masuk filem tu Kay? Dayang tanya. Nanti saya cari dalam blog saya, ada gambar hahaahahaha. 

 
Tingkat 86 pulak

 
Puas mencari Menara KL

 
Aku dan Dayang. Sahabat baik kami dari zaman USMKkj. Dari Sabah datang nak shopping di Jalan Tar. 

 
Encik penunjuk KLCC buat kelakar sekejap. 

 
Bestnya kalau ofis kat situ

 
Binaan yg mengagumkan sambil berbisik di dasar hati bertanyakan pada diri (sila nyanyi lagu Jeslina) "bila nak dapat pejabat kat sini ni?"

 

Dah jom turun. Alhamdulillah, Jalan Tar tak hujan. Dapatlah Dayang ber-shopping dengan jayanya. 

Edisi pertama: Tahun 2010 dgn dak Intan Masayu dan Kak Roza. Masa ni free lagi. Tapi aku pikir masa ni best sikit dari sekarang

Edisi kedua: Tahun 2014 bersama Kak Awin, Kak Kham dan Aisyah. Bayaran RM 25.00. Takde GST lagi. 

::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::
 

2 comments:

julie shahril said...

selalu sebut2 sky bridge ni, tapi bila ntah nak pegi. daripada bayaran masuk rm25 skg dah rm30...huhuuu

Kay said...

Aku suka masa pergi dulu tahun 2010 tu. Bukan sbb free, tapi mcm byk info dapat. Kaalu ko nak p tak sempat nak beli tiket, aku boleh belikan dulu. Takde beli online utk warganegara skrg ni.