...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Saturday, April 01, 2017

Blog awak takde orang baca pun kan?

Al salam alaykum

Sentap? Takkk...

Biarlah takde orang baca pun, saya baca sendiri.

Saya tahu siapa pembaca saya. Lagipun sekarang ni takde kisah yg boleh membuatkan orang baca blog saya. Saya tiada kisah travel, tiada kisah motivasi hidup, tiada kisah menarik.

Blog ni adalah terapi utk saya, supaya saya tidak berasa saya keseorangan dalam dunia ni. Itu je.



:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

3 comments:

tiga lalat said...

samala mcm blog wak xde org baca pon ., huhu2

tapi kan kay, wak respekla ko start tulis blog ni dari tahun 2004., lama gila tuuh, 13 tahun kalo ade anak dh nk masuk university., kann

mygoldpen said...

Sy bace..plz keep writing..ehehe

Kay said...

Wak: kat Malaysia umur 13 baru tingkatan satu

Izza: yeahhh! Terima kasih baca lg dari dulu sampai skrg. Awak pun sama, teruskan menulis!