...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Sunday, April 16, 2017

Bila April Tiba...

Al salam alaykum

Sepatutnya April tahun ni ada reunion kat rumah Jang, tapi macam tak jadi je ni. 

Alang-alang Dayang datang, biar kami dulu yg singgah rumah Jang. Jang tinggal di Sepang, maka sehala la nak hantar Dayang ke KLIA. 


 


Terima kasih Jang. Kalau ada reunion lagi, aku jadi AJK, aku wajibkan semua orang datang. Hahaaha

 
Lama tak naik kapal terbang. Pertama kali jejak kaki ke KLIA. 

 

Tahun lepas aku plan nak ke Sabah sebelum nak naik Gunung Kerinchi. Tarikh yg sama Dayang datang KL. Lepas je berangan dgn Dayang, tak mampu nak beli tiket kapal terbang la plak. Jadinya, Dayang yg datang dgn cikgu-cikgu sekolah dia ke Kuala Lumpur. 

Maka, kalau ada rezeki, April tahun lain la pergi Sabah. InsyaAllah. 

::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

No comments: