...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Sunday, August 28, 2016

Janjitemu Pantas Halal

Al salam alaykum

Jodoh rahsia Allah. 

Usaha itu milik kita. Maka aku usaha menghadiri HSD Ahad 21/8/2016. Dengan bayaran RM 120.00. 

Calon-calonnya ialah 12 wanita yg berusia dari 33 tahun hingga 37 tahun. Calon wanita mesti membawa seorang pengiring. Dan juga 9 lelaki dari umur 33 hingga 51 tahun. Tapi seorang calon lelaki meninggalkan sesi janjitemu selepas sesi pertemuan calon pertama. 

Aku tanak cerita pasal calon-calon, sbb itu adalah privasi. Selepas pertemuan dgn semua calon, maka kami diminta utk memilih calon kegemaran. Jika ada yg memilih yg sepadan, maka akan ada aturcara seterusnya. 

Dan dukacita aku tak berjaya mendapat calon yg sepadan. Aku sedih jugak, tapi apa nak buat, bukan rezeki. 

Lain kali, tatau lagi nak cuba atau tak. Mungkin usaha lain pulak. 

::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

4 comments:

julie shahril said...

ada tak pasangan yg berjumpa melalui kaedah ni sampai ke stage perkahwinan?

Kay said...

Kalau ikut email yg aku dpt:

Do you know?
1 couple
met in March 2016 Session
got married in 14th May 2016
3 couples
met in December 2015 session
got engaged and planned to get married by end of 2016

whooz said...

Insyaallah, ada rezeki Kay

Kay said...

Huzz: Aamiin. Usaha dan doa tidak pernah putus