...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Tuesday, July 12, 2016

Puding Raja - Royal Pudding

Al salam alaykum

Aku tak perasan pun kedai ni kat situ walaupun selalu lalu situ hantar adik aku ke asrama.

Sampai la Kak Zack msg aku nak kirim beli Puding Raja Pahang. Biasa aku beli kat Tok Mak je.


bekas kecik RM 6.50

Harga agak ok jugak.

Rasa, aku tak rasa sbb aku beli dua je, lepas tu adik-adik datang bagi diorang la makan dulu. Mak aku cakap rasa sedap, sama macam Puding Raja Pahang Tok Mak, cumanya kuah agak cair sedikit.



Kalau korang ke Kuantan, boleh la mencuba. Tak pun boleh beli di Lembah Keramat dan jugak di Beserah House, Alam Damai, Cheras.

IG: @puding_raja

Aku pun nak rasa jugak. Kalau rajin, ke Lembah Keramat la kita, dekat je.

:::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa ::::

5 comments:

whooz said...

oh di Beserah House ada jugak. dekat tuh. boleh try :)

Kay said...

Kan? senang skrg bila dh boleh dieksport jauh naik lpt hehehe

gerbera said...

haaa.dekat alam damai. boleh ler aku try

Afrezal Karim aka Rezdrake said...
This comment has been removed by the author.
Afrezal Karim said...

hmm masih menulis ghopenyer