...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Thursday, July 21, 2016

Dilema wanita tak berduit banyak

Al salam alaykum

Dalam masa sekarang ni, ada barang yg memang menjadi keperluan aku, aku tak dapat nak beli. Sob sob sob.

Hahahahaa...

Apatah lagi barang yg merupakan kehendak, memang tutup mata la.

Maka, ada hikmahnya kat rumah sewa skrg line internet tak bagus.

Kita layan tv je, baca buku je dan buat perkara lain.

Nak menjahit tak dapat la, mesin jahit mak aku guna.



:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::