...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Saturday, May 21, 2016

My Stupid Boss

Al salam alaykum

Kak Awin dan Ilah ajak teman tgk AADC2, Yan ajak tgk My Stupid Boss. 

Aku cakap AADC2 tunggu je la online. Hahaaha. 

Sungguh best! Gelak sakan. Tapi takde subtitle. Puas nak pikir apa dia cakap ni. Ada bahasa yg mudah nak faham. Ada yg mmg tak paham-paham. Bahasa alien sungguh. 


Cuma bila dia nak twist boss dia tu insaf, macam tak berapa nak kena mood kat situ. 

 Part menari Cindai masa bossman takde tu kelakar amat. Tapi yg lawak jugak, bossman minat lagu Gerimis Mengundang. Hahaahaha

Abam Bront tak banyak sangat dialog dia. Tapi macho la dia di situ. 

Sekarang ni misi aku mencari lagu terakhir. Sanggup tunggu tengok kredit naik nak cari tajuk lagu. 

Antara lirik sempat aku tangkap. 

"Burung merak di atas tembok, siapa dia yg tampak elok...."

Tajuk lagu lupa plak, tapi ciptaan Bemby Gusti.

IMPOSSIBLE WE DO, MIRACLE WE TRY - Bossman

::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

4 comments:

citra fertika said...

iya saya juga cari lagu itu, baguss

SARAH AMIN said...

ilah di key el?

Kay said...

Hai Citra, kalau ketemu lagu itu, inform saya juga ye

Sarah: Ilah datang KL kejap

citra fertika said...

yuhuu baiklah