...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Wednesday, May 11, 2016

JJCM: D' Selera Pantaa

Al salam alaykum

Adik aku forward gambar


Mak aku ajak la pergi cari

Terletak di Pantai Kempadang.

Pantai Kempadang ni pun baru kali kedua sampai la kot. Kalau kali pertama tu mak aku cakap masa lama dulu pergi tengok adik aku berkhemah.


Orang agak ramai jugak.


ICT, RM 5.00 seekor

UCT, ikut saiz, panas-panas ni

UCT, yg ni saiz besar, RM 7.00 seekor

SCT, RM 4.00 seekor

Ada juga pelbagai jenis nasi dan mee. Aku order mee kari, dah habis. Mak aku nak makan nasi dagang, pun habis.

Ada juga keropok lekor, dan jugak pisang goreng. Keropok dia bagi aku, gatal lidah. Goreng pisang, biasalah, dapat yg lembek-lembek, mmg sedap sangat! Lupakan segala kalori la jawabnyaaaaa

Ada air kelapa jugak, tapi dalam gelas besar, harga RM 2.00

Bagi aku, sedap dan segar. Harga pulak, biasa la mana-mana pun sama je.


Lepas makan, boleh la bercanda di tepian pantai. 

::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

1 comment:

Nurmujahidah Ismail said...

muja suka sangat makan kat tepi pantai. tapi harga agak mahal la sikit. tapi tetap puas hati. :D