...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Tuesday, April 05, 2016

Salam Noodles, Wangsa Walk

Al salam alaykum

Pertama kali merasa selepas beberapa kali Miza promosi. 


Sedap sungguh bagai dikata. Tapi cuma harganya berbeza sedikit dari cawangan lain. Cawangan lain RM 8.50. 



Semua harga RM 9.80 termasuk GST dan air tanpa had. 


Harga sate kambing pula RM 2.50 secucuk, minimum 3 cucuk. 


Sate Kambeng takde kuah kacang yg sungguh lazat dimakan begitu saja. 


Menu aku. Aku cuba Salad Beef Noodle. Habis licin! Sapa kata Kay tak makan sayur? Heheeheh

Cubalah di cawangan terdekat anda. Sampai sekarang aku rasa nak mengulang pergi. Sedap sungguh! Kak Emi kakak account pun nak pergi lagi!

::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

4 comments:

whooz said...

adoiii..teringin la pulak.. paling dekat putjaya kot dengan rumah aku ni :D. pernah makan sekali je.

kay makan sayur, yeayyyyy!

Kay said...

Yg Miza selalu pergi tu Putrajya ye? ku ingtkan Cyberjaya...

gerbera said...

Kay: Aku pergi cyberjaya. Putrajaya ada gak. Selamat ketagih. Baru makan semalam :P

Kay said...

mmg ketagih, teringt2 lagi ni, patut la ko bleh layan sengsorang pun