...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Sunday, April 03, 2016

Oh My Jep!

Al salam alaykum

Bila Thirah cakap nak amik gmbo dgn Oh My Jep, aku terpinga, sapa tu?

Kucing yg glamer tu?

Glamer? Tapi aku tak kenal! Hahaha

Ramai yg beratur nak bergambar dgn Jep kat Fius 2.0. Panjang barisannyaaaa!

Aku ngintai-ngintai je la. 


Tapi kucing ni mmg cantik. Tapi masa sampai giliran Thirah, kucing ni buat hal. Nampak sangat muka dia penat. 

Jadinya, kita makan dulu!


Lepas tu la baru ok nak bergambar semula. 

Tapi, cemana dia glamer? 

Hanya mereka dan keluarga mereka ug tahun. Eh!



::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

4 comments:

julie shahril said...

knp kucing ni glemer?

Kay said...

terima kasih Julie ko tny soalan tu, sbb ada jgk org sekapal dgn aku, ingtkan aku je yg sesat semalam, aku pun tak tau hahaha... budak ofis ckp mmg glamer gila kucing tu, owner org kuantan... tapi kucing tu cantik la bg aku, corak badan dia nampak simetri... aku baru nak google jgk ni

whooz said...

aku pun tak tau sape Jep ni :D

Kayzem said...

jeeepppppp !!!