...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Wednesday, February 03, 2016

Reply 1997

Al salam alaykum

Ilah cakap cite Reply 1997 ni best, wajib tengok!

Tapi, aku tengok episod 1, aku sangkut. Apa yg best ni? 

Pastu Cuya pun cakap jangan tengok episod 1, terus pergi episod 2. Tapi aku habiskan jugak masa aku tengok episod 1.



Keseluruhannya aku suka cite ni. Gila tak suka? Mengingatkan aku tentang kegilaan aku pasal KRU. Walaupun aku takde la buat semua menda macamana Shi Won tu gilakan H.O.T, tapi ada jugak la yg pernah aku buat. Contohnya, sanggup balik dr USM Tronoh, pergi mini konsert Tyco (KRU) dan artis KRU Berhad kat Megamall Kuantan. Beli kaset, beratur panjang nak amik gambo dgn Yusry. 

Tapi, sbb cite ni banyak episod throwback, aku tak sabar. Sekerat-sekerat. Melompat-melompat throwback-nya. Geram!

Oh, bukan cite pasal Shi Won dgn kegilaannya terhadap H.O.T je. Tapi berkisah jugak kpd persahabatan akrab mereka berenam, keakraban keluarga Shi Won dan Yoon Jae, alam kerjaya diorang dan semestinya kisah cinta pertama, cinta monyet dan jejak perkahwinan.

1997 dah ada MIRC kat Korea! aku kenal MIRC tahun 2000.

Aku tak sempat nak captured Kim Jong Min pakai telefon ATUR gedabak tu. Memang gelak sungguh.


Kim Jong Min (2 Days 1 Night) pun ada, tapi takde scene dgn Eun Ji Won (ex-2 Days 1 Night)

Nak cakap, jangan pusing-pusing, ikut jalan lurus je tau!


Dan, jom la famili dan kengkawan, kita bergambo beramai-ramai lagi. Untuk menjadi kenangan di hari tua kita!


Banyak tengok cite Korea je ni, buku takde sebuah pun lg habis dah masuk bulan 2 dah ni

::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

2 comments:

ilah supardy said...

Kay.. Boleh start tengok reply 1988 pulak...

Kay said...

Ilah, aku dh download dah minggu lepas, tapi skrg nak habiskan Birth of Beauty plak... best jugak cite tu, habis ni clearkan handphone masuk cite baru...

Aku sedih ni Moorim School dari 20 episod jadi 16 je