...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Wednesday, January 13, 2016

Oh My Venus dah habis!

Al salam alaykum

Dah habis pun drama ni semalam kat KBS World...

Awal-awal aku suka, tapi bila dah nak habis tu, dah bosan...

Drama ni takde konflik berat... Santai je... Tapi tak best... Hahahaha

Nasib baik ada So Ji Sub....

Tapi episod akhir best jugak la...


Sweet sangat!

Drama ni paling tidak mengajar kita, apabila kita bertekad, maka kita akan dapat buat!



image

Macam Kang Jueun la, dia tekad utk menguruskan badan, maka dia berjaya!

Dan, kita kena ikut apa yg baik!


Tapi, episod akhir, Kang Jueun dah gemuk balik! hahahaa... Lawak lawak...

Kalau korang nak tengok, takyah la! Hehehehe

Tapi kalau peminat So Ji Sub, boleh la tengok utk mengubat kerinduan!


:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

2 comments:

Kayzem said...

k ma tak tgk abis pun citer ni, rasa macam rugi je so ji sup berlakon citer ni huhu..

Kay said...

Memang pun... patutnya Shin Min Ah pun tak berlakon cite ni... eh bukan, sepatutnya cite ni tak wujud pun hahhaha