...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Friday, March 31, 2006

kau masih kucintai.. sungguh!!!!

kau masih ku cintai... sungguh...
dari awal dulu hingga hari ini...
aku pasti... yakin dan pasti...
engkau milikku...

erk... jgn salah sangka plak... aku belum menyintai dan dicintai lg... bukan bak kata ct nurhaliza... 'hati saya sudah dimiliki'... belum lg... hatiku bukan milik sesiapa pun.. milik diri sendiri jek... tanak bukak pintu lg... tanak bagi2 lg kat org lain... tiada yg bertakhta di hati lg...

heh.. takde mood la nak tulis!!!!!
(penyebab aku dah jarang update blog aku nih)

Cik Kehelan
:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

naruto
Which Naruto Character are You?
Test by http://www.naruto-kun.com

Wednesday, March 22, 2006

CBP 57

alsalam alykum...

CBP 57.... dah setahun aku selalu perhatikan CBP 57... pasti pada waktu tertentu aku akan terserempak dgnnya... tiap2 pg pukul 8, mesti aku nampak...

pertama kali aku nampak... masa tuh aku tumpang ngn member aku... CBP 57 dipandu dengan bergayanya oleh seorg mamat hensem... sgt hensem.. aku agak umur dia dlm 26 kot...

kemudian selepas 5-6 bulan... aku gi kije bawak motor, masih lg terserempak dgn CBP 57, tetapi pemandunya bukan seorg lelaki yg hensem... seorg wanita yg aku agak dia adalah seorg isteri... mungkin isteri kpd jejaka hensem td kot...

lepas 2-3 bulan aku bawak moto, aku tumpang balik member aku yg lain... masih lg terserempak dgn CBP 57, tp kali nih aku nampak seorg lelaki dan seorg wanita yg aku rasa suami isteri la kot... tp lelaki tuh adalah lelaki lain dr yg mula2 aku nampak... sbb badan dia cam gempal skit, dan tak sehensem yg pertama (suka jek menilai org)...

kali nih pun aku nampak lg, tp kali nih aku nampak dr cermin keter aku sendiri... (dah tak bawak moto, dah tak tumpang org).. masih seorg wanita tetapi.... ada anak2nya sekali....

persoalannya.. mana lelaki pertama yg aku nampak bawak CBP 57 tuh?? adakah dia lelaki yg aku nampak buat kali ketiga td... tp lain benor aku rasa... takkan laa 2-3 bulan berubah terus... atau adakah dia adik kepada lelaki itu atau wanita itu?? atau pun... aku yg silap pandang... lelaki hensem tuh tak wujud pun...

CBP 57... sebuah chevrolet aveo, warna kegemaran aku... hijau.

Cik Kehelan
:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

naruto
Which Naruto Character are You?
Test by http://www.naruto-kun.com

Friday, March 03, 2006

lagu sekolah aku

salam alaykum

sekolah kebangsaan galing
sekolah yang berjasa
pada semua yang dibimbingnya
mendidik membina

belajar tugas yang utama
walau di mana jua
mari semua tumpahkan setia
berusaha hingga jaya

bakti guru dikenang
ajaranmu disanjung
budimu tak terbilang
tugasmu sungguh agung

opsss.... rangkap akhir aku tak ingat ler.... ni ler secebis lagu yg aku hafal... lagu sekolah galing, kat kuantan... apa khabar laa kawan2 aku skrg ni (batch 1988-1993)... batch yg paling best sekali... biasa la tuh... setipa org akan ckp batch dia yg paling best sekali...

Cik Kehelan
:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

naruto
Which Naruto Character are You?
Test by http://www.naruto-kun.com