...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Tuesday, April 26, 2005

dr seorg sahabat

al salam alaykum

when Allah drops needles & pins along ur path of life, don't step away...
instead pick it up & collect them...
they were designed to teach you to be strong & wise... Subhanallah...

Cik Kehelan
:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

naruto
Which Naruto Character are You?
Test by http://www.naruto-kun.com

Wednesday, April 20, 2005

rasa nak mengamuk...

tiba2 aku rasa cam nak mengamuk satu ofis... malas nak kije... nak tunjuk perasaan... nak mogok... apa lagi??? sumer bersarang dlm hati!!!

Cik Kehelan
:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

naruto
Which Naruto Character are You?
Test by http://www.naruto-kun.com

Saturday, April 16, 2005

ku fikir fikir...

salam alaykum...

anda senang, selesa & mudah berinteraksi dgn org sekeliling anda yg lain, tetapi dgn dia, anda jadi bingung, diam, serba tak kena, payah utk berinteraksi... adakah anda mempunyai 'perasaan' terhadapnya???

wallahu a'lam bissawwab

Cik Kehelan
:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

naruto
Which Naruto Character are You?
Test by http://www.naruto-kun.com

Monday, April 04, 2005

aduhsss...

al salam alaykum...

ari sabtu lepas, pas waktu kije aku, juda, dayana ngn mashithah jalan2 cari makan kat pizza hut... hihihhi... yg tukang belanja juda ngn dayana laa... aku menyahut cabaran utk menghabiskan 6 keping pizza yg bersamaan 1 pan pizza regular... jadiknyaa... aku rasa adalah 2-3 bln lg baru aku bleh jumpa pizza semula... puas aku tgk rupa pizza tuh...

ari ahad plak kami satu ofis pi berkelah kat air terjun bekelah, maran... best sgt!!! sejam dok berendam.. pas berendam makan2... kompem aar aku ngn geng tak tumpang masak, tumpang makan jek... oleh sbb tau makan jek agaknya, sepagi ari nih aku sakit perut, recet rebet la plak... aduhss... tu laa.. mkn tak reti nak berpada2, kan org dah kata, salah satu punca penyakit dtg dr perut yg penuh... isk isk isk... redha je laa...

aduhss.. sakit lg... adios la dulu... eh.. lagu aku utk ari nih ialah buat aku tersenyum... eheheh

sweet child of mine

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I'd stare too long
I'd probably break down and cry

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine

Cik Kehelan
:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

naruto
Which Naruto Character are You?
Test by http://www.naruto-kun.com

Saturday, April 02, 2005

i hate this...

salam alaykum...

ketika diperkenalkan kpd klien kompeni...
"ni engineer2 saya... kat sini ada 5 org engineer perempuan"
sambung lg sambil aku diperkenalkan "dia ni engineer sekolah arab.. saya nak dia jadi engineer org putih"
reaksi aku??? sengih manjang sambil telan liur... muaheheheeh

Cik Kehelan
:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

naruto
Which Naruto Character are You?
Test by http://www.naruto-kun.com